19 Julai 2011

PML : Tureen Dumex


Saiz: Tinggi 10cm, Lebar 24.5cm




En. Somi belikan untuk wifenya yang gemor le sangat dengan PML ni. Dapat 1 tureen, 1 set teko, 4 set cawan dan piringnya, 2 pinggan untuk lauk kuah. Aku?? sangat suka!!!! Warna dia putih melepak dan sangat ringan macam Vantage tu!

En. Somi belikan masa dia pergi Terengganu. Aku tak tahu pun dia pergi Ganu... sesedor balik koje terus dia jinjit plastik masuk rumah. Ahkak terharu hokey.. ^^, Kalau di Kelantan ni ada kedai PML ni...tp setahu aku, harga mmg luar kemampuan lagi lah.. cuci mato boleh le.

Insya-Allah akan di kumpul lagi.. kan kan kan en. somi??



Coretan,
Fizan Wan Pani

post signature

2 ulasan:

  1. ita, aku dekat je dgn pengkalan kubor @ rantau pjg..tp x penah beli pinggan mangkok bagai. laki aku x kasi..hehe kalau nk beli, kn ckp ngan dia..kalau releven dn diterima pakai alasan, dia belikan.. ni dia dah beli walaupun PML, aku soke!!! rupenya dia pun minat PML lepas aku tunjuk2 koleksi lama mak dia kat rumah tu....

    BalasPadam

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..