29 September 2011

Karipap Pusing Segera


Sekarang ni mesti beli karipap pusing segera buat stok dalam peti. Selalu kite goreng waktu malam selepas anak-anak balik dari mengaji. Selere deme tengah membuak tu. Asik ler nak makan..

Kite beli stok di pasar pagi Jumaat di bulatan Jam Besar, Kota Bharu. Emm bukan kite beli, kekadang somi belikan. Kalau kite ikut, kite beli...

Yang sedap di makan mestilah inti ayam, daging dan kentang.. memang sedap..rangup je...tahan lama pun ye juga... malam goreng, esok pagi kalau ada baki..boleh makan lagi..gebu je....tak lembik.

Sepeket ada 10 biji = RM4





Coretan,
Fizan Wan Pani

post signature

2 ulasan:

  1. best gak dok klante, makane mace2. Kalo balik Peghak, tak brapo ada. Brapa rial rege demo beli?

    BalasPadam
  2. amboi kak gerobok Antik.. saya duduk sini walau dah 6 tahun, tak pandai pun ckp kelantan. suami pun..selambe je belasah ckp bahasa melayu biasa..hehe sepeket ada 10 biji = RM4. tapi mmg sedap lah org ni buat..

    BalasPadam

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..