25 September 2011

Kek Marbel Susu jamuan raya sekolah

Pagi ni anak aku ada jamuan raya sekolah di kelas. Nak buat biskut aku dh kemalasan. Lagipun semalam dari pagi ke petang di Kota Bharu. Penat sangat!

Jadinya malam aku buat kek je la senang. sekali harung pukul bahan, bakar, siap jam 12 malam. Start pun dekat jam 10 juga. Sempat sebelum tu membasuh kain dan kasut sekolah.

Kali ni kek jadi dengan elok. Tak hangus, tak berkerak. Just nice... Siap sejuk, senang.. Bahagi 2 terus hehe

Syawal bakal meninggalkan kita untuk tahun ini...


Resepi SINI




2 ulasan:

  1. salam. nama ku melor n kali pertama mengomen walaupun selalu singgah. nampak sedap boleh la melor cuma buat nanti

    BalasPadam
  2. Waalaikummussalam.. silakan mencuba.. saya pun cuba dr resepi orang:)

    BalasPadam

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..