19 September 2011

Ole ole Hadyai dari enchek Asben

En suami telah berjalan-jalan ke Hadyai bersama pekerja syarikatnya selama 3 hr 2 mlm. Di sini ramai ejen kalau kita nk ke Hadyai atau Phuket atau mana-mana ler destinasi menarik di Thailand boleh bawakan dgn harga pakej yang memang murah ler..

Aku tak dapat ikut. As usual la pun!! Kalau dah berkaitan dengan kompeni apa kes nak menyibuk padahal dalam hati aku ada banyak goncang dan geram warghhh!!!! Nyampah aih... Asik x ble ikut jah! Golok pun tak pernah gi lagi ni tau!

Apa pun terima kasih suami ku kerana membawa balik ole-ole ni. Ada lagi tu dia bawa.. Tapi tidak la sampai bergondong gondong beg plastik.. Macam macik macik yang ikut sama tu.. Pegi bawak 1 beg, balik bawak 4,5 beg.. Hihi


kain pasang + batik untuk aku.. la la la.. tunggu baju petern sampai dari member, boleh cuba buat baju... erm mcm nk maxi je... tak pun kurung moden.. tengok ler..

pinggan mangkuk tanah liat.. sejuk jek... coke lagi tu...


PML dari Thailand. tak sama mcm kita punyer.. ini depa punye.


tea set


giant Coke glass.. eh bukan glass..tp plastik mcm free gift kat McD/Kfc ke tu ha.. tp hat ni GIANT!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..