21 Oktober 2011

Banjaran Titiwangsa

Macam tak percaya.. Dah sampai rumah pun... Semalam pergi Alor Star, sekarang ada kat rumah.. Macam naik tikar terbang je..

Punya la ngantuk drive dari Alor Star sampai Baling, kite tukar dgn somi. Pasai pa ntah.. Rasa melayamg je.. Mata pun rasa nak katop je.. Cuaca sat hujan sat panas. Bila kejap sejuk panas mata pun lalok.. kite tido lena sampai le Hentian Puncak Titiwangsa. Benti berehat dan membuang apa patut.

Wah.. Ada pokok bunga warna warni Zinnia. Ingat nak mintak kat pakcik gardening tu benih dia.. Bila nak gi minum somi cakap ada nursery la wak.... Laju jah kite gi terpa nursery tu.. Lawanya koleksi yang dia ada... Ada la beberapa pasu kita beli..

Ok kite minum dulu buat segarkan mata dengan neskafe susu. Sedap betui la bila orang yang tolong bancuhkan air kan? Kena pulak elok je duduk dalam cawan kopitiam antik. Slurppp!!

Cuaca sejuk dan tenang macam la di Cemeron Highland.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..