21 Oktober 2011

Menara Alor Star, Kedah

Malam tadi lepas mandi dan rehat kejap di hotel. Anak-anak dah melompat sana sini atas katil. Hari awal lagi pun nak tido kan.. Somi ajak jalan-jalan. Tak jauh pun, nama pun kat Aloq Staq kan.. Kami pegi Menara. Lagi pun kat sini hujan lah.. Tak ramai sangat orang... Tengok2 dan layan budak2 main di playground.

Nak naik menara pun depa dah tutup.. Aku ingat last kami mai sini dan naik menara ni masa Aleeya dan Zulaika kecik lagi.. Tak dak apa yang best pun.. Makan di restoren berputar tu pun tak la sedap mana.. Sedap lagi makan di gerai tepi jalan hehe

Tak lama dok sini.. Gerimis dah turun. Kami gi cari laksa kat Kuala Kedah. Laksa apa malam malam wei... Kedai dah tutup..

2 ulasan:

  1. bukan ada apa pun kat situ heheheheh...awat tak gi langkawi.

    BalasPadam
  2. mmg tak dak apa..suami ada hal penting. kami mai khamis, balik jumaat. len kali la pi langkawi..kena pi waktu holiday n kena booking hotel awai la..

    BalasPadam

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..