30 Oktober 2011

KAHFI TOM YAM, Wakaf Bharu


Tom Yam putih campur.


Kedai ni mmg maveles. Dari pertama kali merasa Tom Yam dia... sampai sekarang memang power! Sedap!!

Malam lepas berehat dari Jom Heboh, tak larat le nak masak... Kami gi cari nasi di restoren ni. Order menu biasa yang di makan. Cepat je habis. Kelaparan.




Belut paprik


Seumur hidup aku tak pernah makan belut. Malam ni rasa la sikit. Rasa mcm ikan biasa je.. kuah dia tu sedap juga.




Ni aku yang order. Kerabu telur asin. Aku rasa, aku pun boleh buat ni...sedap! makan sampai habis.



2 ulasan:

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..