2 Oktober 2011

Menang Tempat ke-2 teka kacang dalam balang MARDI

Dah 6 tahun duduk di Kelantan ni.. Macam-macam peraduan la.. Cabutan bertuah yang tak pernah ada tuah semua pernah isi. Penat je isi wei. Lagi-lagi boraang kecik kecik yang dapat lepas suping dekat hebu hebu di Pacific tu.. Hadiah tak pernah dapat. Hampageh betui!!

Tempohari masa Hari Peladang tu, singgah la booth MARDI. ada makan free kacang tebus, keledek goreng.. Air nenas.. FREE kau!! Bergelas-gelas kite minum sebab sedap. Pasai apa sedap, sebab FREE! hahah lagi pun pegawai tu pun baik benor. Lagi keluarkan cawan kertas hulur ke kite soh tapau kacang rebus.

Laki kite soh isi borang peraduan teka kacang dalam botol. Kite maleh.. Sebab tau x menang. Lagi pun maleh nulis. Kalau ada cop alamat, kan senang...

Last isi dua borang. Laki kite satu, kite satu. Yang dapat laki kite. Heheh shabbas inspektor shahabbb

Dapat no. 2 . Ok pe!!! Dapat juge hemper buat budak-budak bersuka ria..



2 ulasan:

  1. walaupun rege hamper tak seberape tapi sebab dapat free dan dan org lain tak dapat, kita rase seronok sangat, kan!

    BalasPadam
  2. Memang seronok beno kak.. Pes time dapat kan.. Jenuh saya kendong hamper tu dr booth gi ke tempat kereta. Cukup2 bahagi 3 org anak dara. Suke bebeo deme...

    BalasPadam

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..