8 Disember 2011

Romantika di Kota Bharu

Yey!!! Kedai yang sudah lama aku nak pergi. Berada paling dekat dgn rumah pulak tu.. Semalam ternampak la dorang baru susun barang. Aku masuk nak tengok. Kedai x buka lagi.. Belum set up. Tapi ane tu ckp akan buka bulan 12 ni gak.. Wah wah!!! Best cuci matoooo.. Nk beli tu tidak la, rumah kecik je...

2 ulasan:

  1. wawww bila k.pjan mau makeup-makeup rumah ni nmpaknyer,... hihihih

    pstttt
    jom join contest senang kat blog erin:

    http://ehemsz.blogspot.com/2011/12/like-eisya-contest.html

    yang lain pon jom join

    BalasPadam
  2. nak bukak kat kb lak ke? kat kuantan ni dah start thn lepas lg.. best memang cuci2 mata... tp org yg suka english style ok kot... aku? rasa boring gak tengok asyik corak sama je..

    BalasPadam

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..