6 Disember 2011

MEE GORENG SEKSI DALAM MANGKUK SAMPAN OP. kau adooo???



Menu dinner hari ini. Aku masak mee goreng ajeerr... Petang jam 2.30 petang pergi pos teko Ainal. Erm ok pulak kerani pos mini tak de songel pun..tak de bebel bebel pun... elok lagi dia tolong letak sticker FRAGILe. Tak macam kerani pos besar.. wah wah!! cakap kuat kau... macam aku tuli sangat.... monopos kut. Tak pasal-pasal aku lazer.. tua tak tua.. kalau kau cakap elok2 tak per gak..ini kau cakap macam aku berdosa besar pulak... hangin tul. Aku angkat 3 kotak pulak tu.. penat tau! Nak kena dengar ceramah kau lagi...aiiiiii rasa nak buat satu tindakan kurang ajar je... time kau bebel bebel tu, terus je aku blah.. tapi sebab kotak tu besar, tak boleh aku nak blah... aku cume cakap "KAK, SAYA DENGAR JE..TAK YAH NAK CAKAP KUAT-KUAT... TAK BOLEH CAKAP JE TAK BOLEH. HABIS CITER..TAK YAH NAK CAKAP ITU INI. SAYA RETI BAHASA". Lantak pi la hang nak marah aku ke apa...

Huh! terus ari ni kami makan mee goreng aje... tapi speselnya, posing guna MANGKUK SAMPAN OP okey.... rare ni.. mano nak dapat??? den tak jual yooo... kalau ada lebih baru den jual...


JEMPUT MASUK BLOG ANTIK PML AKU DI SINI : VINTAGE D MALAYA

2 ulasan:

  1. ha ha ha, ayat ko kena sedebik kat kerani tuh...makan dalam tuhh

    BalasPadam
  2. itu la..benci betul aku dgn makcik tu..mmg dr dulu songel semacam. itu ini tak bolehnyer!!! tu pos besar tu.. bagus lagi pos mini..aku angkut 3 kotak sorang2 je..dah la lambat..buat keje cam siput...geram tul aku

    BalasPadam

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..