4 Januari 2012

DOUBLE DELIGHT ROSE ku berbunga harum

DOUBLE DELIGHT pada asalnya sangat besar bunganya.
Bila pertama kali berbunga, saiz 2x ganda kecik :(

Bunga ros peliharaan aku berbunga lagi! Pada asalnya buds dia sangat kecil. Dah la kecil, di mamah ulat pulak pada kelopak dia. Aku sembur dengan organik resepi aku..aiyoo sekali daun suda kering. Pedas ya amat kan air tu... Tp ulat pun mmg jenis tegar lah.. selambe je datang lagi...adess... Terbantut sket perkembangan kudup pertama ini... Ok, lihat.. ada kudup ke dua tu kan.... hat ni ok sikit..

Perkembangan kudup ke-2 tu... masa ni bud baru kembang sikit.
Bau dia... Masya-Allah!! wangi sangat!!
Waktu ni dalam jam 2 petang snap gambar. Sudah terbukak kudup tengah..
Bau tetap mentain harummmm!!
Pagi ini 4.1.12
Sudah kembang habis dan timbul calit calit pink sekitar luar kelopak.
Harumnya............................. menusuk ke kalbu. Sangat wanig!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..