24 Mei 2012

Santai di Jitra

Ini di Tasik Jitra (lupa dah nama dia). Dedulu masa Aleeya belum lahir, aku pergi sini apaaa pun tak dak. Jalan tanah merah lagi. Masa tu tasik ni baru siap. Kedai pun baru susun kerusi.. Sekarang dah meriah. Rumah rumah mewah. Kondo dan resort.

Pergi sini saja la somi aku bawak budak2 kasi makan ikan. Ingat nak kayuh bot. Seb baik depa tutup.. Kaku aku sakit sket sket lg.. Duduk tepi je..

Pegi minggu lepas ms OST di Alor Star.

2 ulasan:

  1. Hishhh bangganya Kak zu bila tengok Jitra nih...tempat kelahiran. Hmmmmm rindu kat mak ayah lah bila tengok gambar nih

    BalasPadam
  2. Jitra dah maju Mak Su kan.. dulu kebun getah kan sini.. la ni byk banglo naik dah.. mcm nk beli ja..tp tu projek Diraja punya.. pakcik jaga citer, tengah pulau tu nanti nk buat rumah rehat Diraja gak.. Eh Dato Saripah Aini bukan ke br buat konset ari tu kat sini? mmg meriah!

    BalasPadam

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..