Pages

11 Oktober 2012

Yang patah telah pulih. Yang pecah sudah sembuh..

Dua minggu lalu henpon laki ku berdering. Panggilan dari skolah. Katanya kepala anak aku berdarah. Waktu kafa... mujoqqqq ada kereta time tu. Kalau x tak tau laaa. Bergegas aku ke sekolah. Tengok Aleeya tengah nangis di kantin. Kepala berdarah sudah di cuci cikgu dia. Alang dah jam 4... terus la ambil beg skolah dia dan zulaika sekali balik. Tak balik - terus ke hospital Perdana.

Kalau ikut doktor biasa kna jahit la ye. Tapi sbb private dorang gam aje. Dalam juga luka di belakang kepala. Mujur x pecah kepala. Kalau tak.. aku cari budak lelaki yg tolak anak aku tu sampai dapat. Kasi pang sedas dua! Heheh boleh???- gurau je... Alhamdulillah x de pape.

Esoknya dia g skolah macam biasa. Ohhh aku mak dia. Takat luka sket ok la boleh g skolah. Bukan x boleh jalan. Dia kat umah main game je... baik g sekolah.

Balik skolah tengok tangan plak biru. Patut la dia buat kerja sebelah tangan. Apa lagi.. pecut ke hospital balik. Lepas scan n xtray tu dia ada patah kat pergelangan tangan. Tp sikit je. Pakai la ko fiber glass 2 minggu. Budak cepat baik.

Semalam dh buka simen tu. Dia penakot.. tengok doktor tarik alat pemotong tu dah nk melompat lari. Heheh tp mmg kecut perut pun. Aku pun seriau masa doc potong simen kaki aku patah aritu... ngeri koooo!!

Alhamdulillah semua dh selamat.... pengalaman masa budak...










Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..