Pages

23 September 2014

Kelas Zumba Fitness ku semakin meriah. Yes..Im Zin.

Alhamdulillah dah nk masuk dua bulan saya conduct kelas fitness Zumba. Student pun dah semakin suka dan boleh follow step. Yang penting ada yang sudah turun berat badan. Bukan turun sahaja, malahan badan mereka juga sudah fit & boleh menyarung baju lama. Alhamdulillah.

Kelas saya setakat ini adalah di

RNS FITNESS STUDIO, Bandar Baru Kubang Kerian, Kelantan.
Terbuka hanya untuk WANITA SAHAJA, jadi tak perlu malu & segan.. semua beginner sahaja di kelas saya ni... mereka pun baru tahu adanya senaman ZUMBA.

Zumba bukan tarikan, zumba adalah FITNESS. saya akan pastikan anda berpeluh, toksin di buang & paling penting jika anda follow selama sebulan dua, anda akan dapati anda lebih berstamina, lebih fit, lebih langsing & yang penting lebih awet muda!.


Orang Kota Bharu, Kubang Kerian atau sekitarnya nk joint kelas saya boleh whatsapps 013-2073508 * maaf, jangan call ya.. wasap sahaja


pastikan instruktor yang anda hadiri kelas itu mempunya LESEN SAH dari ZUMBA kerana jika anda ambil kelas dari mereka yang tidak sah, khuatir jika berlaku apa-apa mereka tidak mahir hendak kendalikan keadaan. Juga, setiap step yang kami ajarkan, mempunyai fungsi kepada tubuh badan.

ZIN FIZAN (ID: 989598)

2 ulasan:

  1. Macam mana nak join. Ade jadual x?

    BalasPadam
  2. Slm sis sy nk join class zumba..contac no.tu tk dpt...plsss info

    BalasPadam

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..