Pages

10 September 2014

kuala terengganu lagiiii

Minggu lepas kami pergi lagi ke Terengganu.. For your info, kami half Kelantan, half Terengganu walaupun aku berasal Perak, husband berasal Pahang.. Anak-anak aku sorang lahir Kedah, sorang lahir Perak dan sorang lagi lahir Kelantan.

WHY?? pening ke?? - husband aku sudah di lamar satu kompeni di Terengganu untuk tolong handle macam-macam termasuk kakitangan mereka. Pendek kata, nak majukan semula kompeni ini. Kompeni apa? erm tak perlu cerita lah..aku pun tak reti... Kompeni lama? - kompeni lama, kalau ikutkan dah 11 tahun kami di Kelantan, jika ikutkan kena transfer ALOQ STAQ dah pun tahun ni. Aku bila dengar nk kena posting dah siap kira kira nk jual rumah.. tak mau sewa kat orang. Nak beli rumah baru kat Aloq Staq. Hati dah berbunga-bunga akhirnya aku boleh balik ke Pantai Barat. Dekat dengan kampung..dekat dengan mak abah. Aku ni dah terbau bau ketiak mak aku..nak balik menempek di ketiak dia dah... tapi----- laki aku setelah sekian lama (3 bulan pikir) terima pujukan CEO kompeni baru (dari tahun lepas dok pujuk laki aku keje situ).. ok la, since dia upgrade belanja aku.. aku pun ok je la. Tapi, aku tak nak duduk sana.. nak duduk rumah sendiri di kelantan. Aku masih berfikir lagi either nk pindah sana @ tidak. Pindah jika laki aku beli rumah kat sana. Kalau rumah sewa, aku memang tak nak. Sedap sangat duduk rumah sendiri dari rumah sewa. huuuu lagi pun nak habiskan semua anak-anak aku bersekolah rendah di sini lah.. kesian nanti tak de kawan (dorang kan pemalu...huhuhu)

Macam biasa rutin husband aku dia balik kerja drTerengganu trus pecut balik Kota Bharu nk jemput aku anak beranak. Kalau aku drive sendiri konfom mati hidup smula dia tak bagi.

Tapi, dari KB ke KT, aku yang pandu.. Pakcik pengsan di sebelah! Terer dah aku drive ke Terengganu haaha

Dah 2 minggu aku ada kelas jemputan di sana. Kesimpulannya aku letih huwaaa..laki aku lg la letih kot. Anak2 aku sukaaaa..dapat pergi library. Tpt lain depa x heran sangat.

Balik singgah makn satey Lanang Jabi. Sedap sangat!

minggu ni tak pergi.. ada majlis di studio sini. Si Izzaty dah berangan nak pergi rumah apak dia kat sana..ececehhhhh.. sorryyyyy lain kali pulak pergi.

Masjid Jerteh










ni MAHAL sangat... buku aku ada di Pusat Sumber Negeri Terengganu!!!
BANGGA sangat!!!- Alhamdulillah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..