10 Mei 2009

Kek Mentega Kacang



Jangan gelak okeh...ini deko yang saya cuba buat atas kek Mentega Kacang yang saya bikin pagi tadi.....kerja-kerja mendeko jadi lama sket coz tukar-tukar nozel..nama pun nak praktis kan....jadi ini lah hasilnya..bunga ros tak bape jadi..tp oke lah......kek ini besar,so boleh la bagi sikit pada pekerja asben yang hari tu bagi buah jambu + colek...nak hantar bekas kosong segan la pulak kan.....nyum nyum.

yuk! makan...



Feluk Shiom..

post signature

14 ulasan:

  1. walla!! rajinnya fizan
    cantik nya kek :)..mana resipinyer??
    happy mother's day ye..ingat kek untuk mother's day dah tadi

    BalasPadam
  2. nanti saya update resepi....

    kek mothers day biarlah ada org beli..kih kih..ntah dapat ke tak..tak pe la..dah dapat BM ari tu...

    Happy Mother's Day to you too..

    BalasPadam
  3. wahhhh....mmg tangkap leles x hingat

    BalasPadam
  4. fizan oo la la..sedapnya..

    cantik dan menarik...boleh kasi resepi icing dia tak?

    BalasPadam
  5. intan..hehe anak aku dah tido tu..aku bagi ratah icing je dulu...ada byk baki tadi..keh keh

    kak fida, di kategori tu ada resepi icing...saya ikut situ je...ni pun byk baki, terpaksa buang..

    BalasPadam
  6. permulaan yg bagus ni fizan..nak buat bunga ros tu mmg kena byk praktis.. sy pn tk pernah menjadi hiihi

    BalasPadam
  7. cntik & sedap kek tu fizan
    pd akak bunga rose tu pun dh cantik dah..

    BalasPadam
  8. aida, hehe nozel kecik rasanya..bunga tu tak berapa jadi..nanti nak cari yg beso sket...payah2 buat guna bintang pun dah ok..bulatkan aje..hihi

    kak ita, thanks..kek dlm tu kek kacang...tp terhangus sket, izzaty pusing kepanasan dia..huhu rentung la sket..seb baik ok la rasanya..haha

    BalasPadam
  9. kira ok la tue kak fizan.. nampak menarik je.. cantik..

    BalasPadam
  10. huhuh sweet arr kek akak...rajin nyer wat untuk anak.....huhhu nanti lehh r ajarr kte watt...cozz betaa adalaha pengemar kek yanggg terhebatt uhhuhuhu

    BalasPadam
  11. aiyoo fizan...cantiknya..x menjadi apanya..terlebih jadi la tu..comei2 jer bunga ros tu..mmg tangan seni sungguh la fizan ni

    BalasPadam
  12. norish- terima kasih...lihat gambar menarik la kut, ce rasa tengok..huhu

    **cik Kobis**- nak belajar tang mana tu dik,kalau buat kek, resepi ada kat kategori sebelah...kalau tekan icing, akak pun belasah je..asal jadi je..

    yong- hik hik kalau kau dekat, lama dah saya hantar rumah..macam tak biasa..dulu2 kan saya rajin antor agar2 puding umah yong? berseni tu tak la..saje saje suke je yong...

    BalasPadam
  13. sbb tu rumah kita jauh fizan aiii..heheheh..agar2 puding tu..sedap fizan...ingat je lagik..smlm cadang nak buat biskut cam fizan tu..sekali dtg penyakit M..dok lam peti ais jelah butter tu..hohohoho

    BalasPadam
  14. hoho kalau rajin buat je...sedap tau....agar2 taruk susu..koh koh...itu la paling terer dulu...

    BalasPadam

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..