10 Disember 2009

Kek Batik Marie

Kelmarin aku sempat membuat kek batik marie ni... biskut beli jenama Tesco sebab biskutnye besar-besar berbanding jenama lain.. dah ler jenama lain tu berpaket paket kecik dalamnyer, biskutnyer pun saiz XXS...rasa macam tak berapa gemor ler gitu...bior ler besor besor senang nak patah riukkannyer nanti...

Kacang tanah wajib ada..kalau tak ada, mmg tak menjadik rasanye kek batik ni...taruk banyak-banyak atas dan bawah layer...kunyah nanti sedapppp..



Gelenyar nak makan sangat...tak sempat cik kek berehat dalam peti ais, aku dah belah sepotong dua...nampak tak, keras pun tak dan lagi...dah nak merasa.... biar ler rupenye hodoh, asal rasanya sedap!





Feluk Shiom..

post signature



Tiada apa yang dipinta, hanya secebis komen ikhlas saja.



1 ulasan:

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..