6 Disember 2009

Window Shopping @ Pengkalan Kubor

Wiii.... dah lama tak menyinggah di Pengkalan Kubor ni... Saje jalan-jalan bawa adik ke sini...walaupun tak ada mende pun nak dibeli... tengok-tengok je la pinggan mangkuk pelbagai jenama di sini..belek-belek itu dan ini.. nak membeli? Duit pulak tak cucuk oke... Ada berkenan satu set pinggan mangkuk... bunga cantik..tidak ler Vantage ye..terbarai poket!! Yang ok ok saje..asal boleh pakai sudah.... tengok ler nanti...sekarang tengah 'tengkujuh' hehe.


Ini adik aku yang bongsu.. umo 10 tahun... mulut sangat becok! No wonder di sekolah jadi jurucakap waktu perhimpunan... jadi kawan anak aku yg sulung... seminggu ni, aku macam rilek sket pasal anak aku tiba-tiba jadi pandai mengemas katil sendiri.. mandi tak perlu di suruh.. sikat rambut sendiri.. baju lipat sendiri & masukkan dlm almari.. baju kotor hantar ke mesin... senang bila ada orang yang dia boleh ikut contohnya.. Harap esok Mak Su balik, dia boleh la buat tugasan sendiri...


Ini kalau makcik-makcik nengok, mesti geramm je kan..haha pinggan mangkuk, periuk belanga.. toto.. set cadar...tikar.. macam-macam ada! Sebenarnya aku cari acuan Pie tie.. bila tanya kat salegirl tu..hampeh!! TAK TAU pulak apa kejadahnyer Pie Tie tu... aku nak discribe pun tak reti... ada nama lain ke ha di sini? Dah ler mengekor je bontot aku mane pergi..rimas betul..Kena cari kedai lain lah... Di sini pun saje tengol-tengok.. tak membeli pun...


Feluk Shiom..

post signature



Tiada apa yang dipinta, hanya secebis komen ikhlas saja.



2 ulasan:

  1. walah shoping ke...x banjir ke sana wei....pos piuk2 tu satu..haha

    BalasPadam
  2. ramai askar duk kat celah... riso nak menyoping ehhehe.. acuan pie tie tu yg ada besi panjang sikit kalo tk silap eh...

    BalasPadam

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..