26 April 2010

Noodle Hailam Sea Food


Petang ni aku masak noodle ni. T/hari dah makan nasi...petang-petang hujan sejuk cam ni pekena noodle panas-panas memang sedap kan....

Mee dia tu aku beli kat tesco. Macam rupe bihun pun ada..tp bentuk masa kering tu empat segi macam megi tu. Tp teksturnya lebih besar dan kasar sket dari meehun.

Kuah dia aku buat ala hailam ler..... letak udang sotong, cabai, lobak merah dan bunga kobis. Memang sedap la aku rasa.....

Jemput makan!



Coretan,Fizan Wan Pani

post signature

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..