Pages

23 Julai 2011

White coffee house~ telur separuh masak & roti bakar supeb!



Minggu lepas kedai makan ala kedai kopi di namakan White House ni tutup. Kempunan den nak makan Roti bakar dan eggs half cook dia. So kitorang terjah Din Tokyo Coffee. Sini pun ada telur separuh masak, sedap juga. Dua kedai ni mmg tersohor lah. JJCM pernah datang sini. Kedai sentiasa penuh. Kena tunggu turn kalau nk makan. Layanan cepat dan pantas. Harga pun murah.

Pertama kali dlm hidup aku mkn telur separuh masak kat sini la. Itu pun last two month. Sebelum ni aku mmg x minat. Bila cuba kat White House ni, humangaiii terus oder lagi!

Last week aku nk makan di Selising, nk muntah la pulak. Terlalu cair. Letak pula dlm cawan.. eheh semacam je aku nengok. Bila dh cair, aku terbau hanyir. Last, en somi tolong habiskan. Eh, x habis pun sebab dia komplen masin aku taruh kicap masin banyak. Aku nk cover rasa hanyir tu benornya..

Apa pun puas hati mkn di sini. Cepat pun iyer selain rasanya mmg sedap walaupun sekadar roti dan telor.

Anak-anak aku makan roti bakar dia habis. Aleeya tu 1 set dia sorang je makan. Nafsu makan dia kuat betul..badan je kecik...hihi budak tengah membesar mmg macam tu...mcm kita masa kecik dulu gak...asal ada makanan sure habis licin kan...

Ok, jumpa lagi White House!!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..