26 September 2011

Hari Penternak & Nelayan Part3

Ini pameran buah-buahan yang exotik aku kira. Kebanyakannya pertama kali aku tengok dan pegang..




3 ulasan:

  1. tq jadi follower gerobok antik . Semoga join menjoin ni mebolehkan kita bertukar idea. Nak tanya sikit ada tak pokok ketior. Ingat lagi masa kecik minyak buah ketior dijual dimarket Parit. Rupanya seperti minyak sapi, digaul dengan nasi. Saya tak tau rasa apa sebab baunya macam bau ketiak (patutla pun org panggil ketior, baru terperasan bila menaip ni!) , tapi abang kata sedap dan makan dengan berselera sekali walaupun adik2 semua terpaksa tutup hidung.

    BalasPadam
  2. kak, saya dah tanya kawan2...deme kata minyak tu dah tak jual lagi dah..pokoknyer pun udah pupus...kena masuk utan baru jumpe gamaknyer...

    BalasPadam
  3. Wei mike, keme udoh pindah blog baru. Blog lama udah libanglibu. Keme tukor dari gerobokantik ke
    http://kuchintaantik.blogspot.com/ Bunyi macam taik kucing je.... Keme dah jd follower mike

    BalasPadam

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..