4 Oktober 2011

Shahza Yong Tau Fu

Malam ni singgah restoren Shahza Yong Taufu di Pasir Pekan. Selepas membayar yuran mengaji anak-anak. Benornya, ini bulan terakhir lah kut mengaji di sini. Jauh benor dari rumah. Aku dah jumpe rumah yang dekat dlm taman perumahan aku yang boleh ngajor anak aku ngaji. Yang penting dekat. Boleh gi jalan kaki je. Depan rumah kawan Aleeya yang selalu dtg rumah tu je.

Lokasi restoren ni depan pasaraya Salamku, bersebelahan kedai elektrik elektronik tu. Kedainya simple sangat. Meja makan x byk pun.

Tapi juadah not bad sedap coz Yong Tau Fu ni sekali dgn sup. Nak makan benda-benda tu boleh colek cicah dia.

Makan dan minum semua RM18.90.. wah, agak murah you!!! Biasa aku beli pasar malam busuk-busuk pun RM11.00 untuk benda2 yg nan seciput je. Di restoren ni, makan dan minum. Memang murah.

Ok lah, tokei pun ramah jah....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..