18 Disember 2011

HOYA

Pokok Hoya saya ada 4 jenis sebenarnya. Satu tu entah mana satu jenisnya aku semai dari cutting akar dia yang terjurai. Oh ya, aku beli secara online ni.. Kalau nk gi nursery kat sini, aku agak orang nursery tu pun x tau apa natang Hoya ni haha

Dalam beberapa bulan ni, baru ini je Hoya aku keluarkan pucuk dan daun baru. Bunga??? Tak tau bila..

HOya ni jenis menjalar. Asal dari dalam hutan. Dorang kata bunganya wangi.. Kena tunggu bunga keluAr baru boleh tahu nama dan jenis dia ya...

1 ulasan:

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..