20 Disember 2011

Rumah Anggur Recycle

Assalamualaikum..

Semalam akhirnya aku jadikan ampaian atau lenyangkut baju ni sebagai rumah untuk pokok anggur yang makin menjadi jadi sulurnya keluar. Erm rasa umur anggur ni dekat 4 tahun juga. Patut dah keluar buah kut kalau dibela dan dijaga dgn baik.. Pernah hampir mati dia sebab diabaikan terlalu lama..

Minta lepas ni dia tumbuh dengan sihat dan mengeluarkan hasil.. Harapan tinggi menggunung...

Jangan la ada yang pesan suruh cat putih. Kut nak buat cottage enggeris pun tak semestinya semua kn cat putih.. Kekalkan yg ori lah, baru vintage!

2 ulasan:

  1. berjasa juga ampaian tu...bila berbuah mesti rasa bangga ampaian tu kan..tempat pokok tu bernaung.

    BalasPadam
  2. maksu... dah nk reban ampaian tu... byk kali dah pindah randah...nk buang sayang... boleh gak guna buat rumah pokok anggur nan sepokok tu..haha

    BalasPadam

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..