Pages

16 Mac 2012

28.2.2012 - Alor Star lagi...

Assalamualaikum.. Entry tergendala... lama jadi draft..tak sempat nak edit.. hari ni baru dapat buka lappy...
28.2 tempohari saya dan keluarga pergi ke Kedah OST lagi... kali ni jalan jalan tempat biasa je.. suami ada kerja di sini sekejap... Macam biasa mesti la BEST!!

Juada WAJIB di makan LAKSA KUALA KEDAH la... sedap!! biasa kami makan di Din Laksa, Teluk Kechai...


Petang tu, kami lepak kejap di Menara Alor Star.. Ada playground di situ.. budak-budak seronok bermain...

Aku sempat la jumpa dengan En. Rahman. Search dalam internet nampak dia pengedar di Alor Star bagi baja 'magic touch' kata kawan-kawan Rose. Bagus dan ramah pakcik ni.. Pakcik ke aku tak sure, tp nampak cam veteran..haha aku beli 5kg..dia mai antor naik motor ke hotel.. dapat less lagi.. Alhamdulillah moga makin murah rezeki En Rahman. Aku ingat 5kg tu beso mana la kan..rupanya sikit la pulak.. lain kali beli 20-30kg baru berbaloi angkut bawak balik kelantan...

Lepas En Rahman datang hotel, kami gi cari makan lagi kat bandar Alor Star.. Makan kat satu kedai makan bawah Pasar Rabu. Bamboo Restaurant. Makan Beef Steak. Sedap tau...cuma liat sket je...lain2 sedap!!

Bulan depan mai lagi kut.. :)

1 ulasan:

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..